Jul. 11, 2013

Publicerad 2013-07-11 23:28:58 i Min - vår vardag

Här är de sten dött sorry för riktigt dålig uppdatering.. Är i Härnösand bor typ här nu å helgerna åker jag oftast hem till min älskling men i helgen blir ja antagligen kvar men vi få se..

Idag har jag så ont i ryggen kände de då jag va på bingon idag huva jag som gått hos en rygg doktor nu en gång i veckan så ja så ont då ja kör bil eller åker bil ligger i sängen soffan värst å så jäkla muskler alltså ! På sön är de kalas mosters bli 3 hela år stora neo :) fyller på tisdag men kalaset bli sön så kul barnen växer fort... Ska ner å plugga i morgon med tänkte ja mycket i morgon men men så är de.. Saknar min älskling där hemma <3

Min mage ha blivit lite bättre sen medicinen men ont ha ja varje dag men inte lika mycket och ofta å de är skönt magkatarr är inget vidare huva gått ner en massa med nu försöker ja gå upp igen å få veta i morgon om de hänt nå skillnad hoppas iallafall... Nu ha ja skrivit av mig lite så ska väl försöka sova som lär gå si sådär då ryggen gör så ont + att jag ligger i en soffa ikväll :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela