Tyst här

Publicerad 2013-07-21 22:12:14 i Min - vår vardag

Ja här visar jag mig inte mycket
Ha ingen tis å ork just nu för bloggandet men som nu blev ja lite små sugen å skriva lite... Jag har åkt på nån hemsk ryggvärk den gör mig galen :/ gör så ont idag vakna junie med feber å theja har svin koppa vid näsa och bara bekymmer vi är hemma igen och bli hemma denna vecka sen hem till Härnösand och fortsätta pluggandet på körkortet önska ja kunde teorin lite bättre fy så svår den är å fastna för mig :/ känns som allt ska jävlas å vara imot mig nu.. Neen värktablett för ryggen så man få kanske lite sömn så ska väl sova försöka iallafall.. hörs mer i morgon kanske :) hoppas allt är bra med er alla som kikar in :)

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2013-07-22 07:56:04

hej på er saknar er jag åker om ett tag ring doc om det gör så ont
många kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela