Jun. 14, 2013

Publicerad 2013-06-14 00:20:09 i Min - vår vardag

Jaha klockan är mitt i natten och jag ligger klar vaken och kan absolut inte somna så jäkla störigt i morgon ska ja ner på stan och fixa lite saker ska bli kul å se vad de blir :) men idag blev de en säng till junie en resesäng som vi kan ha den förra va juh helt sönder så denna fick ja på halva priset med på lekia en carena en bättre en förra iallafall sen har ja juh beställt presenten till junie och så ha de blivit nå galet så måste beställa Om i morgon hade fått mail om de telefon som inte uppdaterar mina mail som den förra alltid gjorde skumt :/ barnen är förkylda och mamma Elin med hoppas vi blir bättre å inte sämre iallafall! Tog mig till solariumet med idag snälla Emme körde mig tack igen! Så skönt å sola :) önska ja sov nu så ja fick vakna snart å gå och fixa allt i morgon hihi!

Fick besök av syster med familj idag med junie och theja gillar att leka med sina kusiner dom ses inte så ofta men en stund idag va kul tack Anna å Jonas för titten. Nu ska ja se lite sex and the city å försöka somna kram kram från lilla mig <3


Dessa söta små lådor fick junie och theja idag som ska va i deras rum de tar sig med min inredning Som ska ordnas klart snart hoppas ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela