Jun. 30, 2013

Publicerad 2013-06-30 23:44:20 i Min - vår vardag

Hej alla där ute...

Har haft en kanon dag i eftermiddag så fick vi besök av mamma per Emme och Erik så vi gick ner och fiskade så skoj så jag fick en liten å samma med Erik så två st mer nästa gång och kanske nå större :) ikväll känner ja lite lust att skriva om dagen :) i morgon kommer barnen och jag åker bort på tisdag!! Iallafall så ha ja sytt lite ett kuddfodral blev de till mamma ett till påsk ;) vi ha vare ber och bada gamle b med idag han älskade det theja doppade sig med lilla galningen som är så modig hon gör allt som en själv nog inte skulle våga men de är bra på ett sett men endå inte hehe hon är tuff helt enkelt!! Ligger i sängen och ska nu sova är helt slut kram på er

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2013-07-01 10:30:32

hej var en trevlig dag och godmat måste göras om kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela