Tisdag

Publicerad 2013-10-15 23:27:57 i Allmänt

Oj vad klockan slår fort ibland dagen har vare både bra och dålig mått illa typ hela dagen men gått över till p från skönt :) jag har kört lite bil idag hoppas på mer i veckan i morgon bli det körskolan i morgon tror ja inte att ja hinner med körning har ryggen som ska fixas med i morgon :) har varit förbi min syster med idag och träffat min vän och barnen fått lekt av sig med allihopa kusiner och vänner så kul å se barnen glad för då bli jag glad med <3 spela kort har jag också hunnit med ikväll ! Ne  fortsättning i morgon.. Theja är pigg igen med febrig en dag sen pigg men junie är krasslig men annars pigg.. Nu ska jag natta kudden kram på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela