H o m e

Publicerad 2014-02-20 21:29:41 i Allmänt



sover sött mina änglar. älskar er såå mycket.





vi har haft en bra dag vi gick å mötte upp syster med son men min mor trode jag skulle dö va likblek kände bara näe nu orka ja inte gå en meter till med min kropp en förskylning kan göra en riktigt orkeslös fytusan.. tur min andra syster körde hem oss idag annars hade vi vare kvar hos momma orkade inte gå hem med båda barnen i samma vagn de tog lixom stopp. men men är hemma å ha duscha å ligger nu ska ta mig en kopp tee för onda halsen å smörja in den onda näsan. natti natti!

Kommentarer

Postat av: Bloggande 4barnsmamma

Publicerad 2014-02-21 08:55:43

Å! Vilka söta tjejer du har:)
Hoppas du slipper bli sjuk!

Svar: Men tack så mycket. Ne sjuk slapp jag inte denna gång. Fin blogg du ha här kommer ja kika in igen
Mamma till Theja & Junie <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela