m å n d a g

Publicerad 2014-02-17 22:29:02 i Allmänt

är juh här och dagen har vare bra fått hem min stora flicka som vare mes pappa sin :) junie har haft ögoninflammation och är nu bättre har hosta nu. och själv har jsc gått å blivit hänging har hållt på länge men inte blivit något mer av de. men huvudvärk sen igår morse typ och nu har jag de en och en smula ont i halsen å den är svullen med å näsan bräns . så välkommen förskylning till mamma bara inte theja åker på de med vill inte att mina älskade ska bli dåliga gör så ont i mammahjärtat. jag har nyss kommit ur duschen och inväntar film som börja nu sen så kanske man slockna till den. i morrn kommer momma hit barnen blev glad då hon sa de tidigare idag :)

jag har fått mycket motion idag har gått väldans mycke. tog ungarna med vagn till momma å åt mat sedan gick vi hem igen bara sådär hehe ibland så är man dum.då man är hängig men luft sägs vara bra. ska ta mig en till kopp tee se om den hjälper min hals. kram på er.


mammi today




storsessan somna såhär.♡♡♡♡




junie helt tokig då hennes låt kom ♡♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela