tisdag

Publicerad 2014-02-25 16:49:08 i Allmänt

hej hopp alla läsare. sitter hos mammsen och förskyld tog en promenad till körskolan å boka en tid å få köra lite snart uppkörning. i morrn bli de körning med pappsen å sen körskolan bli kul :)
saknar mina älskade barn snart mån igen så ses vi igen. igår kväll så satt ja mig och sydde lite. sydde upp gammmommas byxor så nu är dom klara. nu ska ja kika på en jacka som ska lagas i dragkedjan åt morbror. kul å laga andras saker.

blev bjuden på mat här idag tack mamma för de.

ikväll är de den roliga serien trollkarlen
från glada hudik så bra så... sen till helgen får ja kanske hjälp upp med en hylla i barnens rum så less på att man inte.få upp något på väggen måste ha borr å de ha ja inte å kan inte ens borra.
sen ska ja ta bort säng stommen med å pröva ha den på golvet trivs inte ett dugg nu som ja ha hemma så nu ska ja prova mig fram hur det bli. tur man kan sätta tillbaka allt igen sen.. nu ska jag invänta skjus hem kram från mig .



junie som mini

och theja lite mindre vackra underbara barn så ja älskar er. ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela