go kväll.

Publicerad 2015-04-16 22:29:13 i

Igår va en jobbig dag för lilleman skrek mycker och hade ont i magen hela dagen kvällen vi va på kalas då sov  han hela tin knappt vaken alls på hela dagen men då vi kom hem såg han riktigt  pigg ut kändes fantastiskt skönt:)


Idag ha de vare bättre  i magen vi börja med kaffe besök av en vän sen vidare hem till henne hjälpte henne  lite grann.. hade de bra :) som alltid..  sen släppte  hon av mig på dagis så hämta  hem barnen å ha bara tage de lugnt. Junie är ju  sjuk nu så imorrn bli hon hemma med oss theja få gå på dagis å leka de fåå timmarna.. 

Få se vad bi hitta på för nått beror på lilla junie hur hon må.
Lillebror sover och storasyrrorna med snart ja med är trött och slut 

Lillebror hälsa natti natti till er läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela