söndag

Publicerad 2015-04-26 23:43:41 i Min - vår vardag

God kväll på er har vare en bra å dålig dag på samma gång. Kan inte förklara just nu hur ja känner mer en att jag är så otroligt besviken och vi känner oss lurad finns så mycket jag vill vräka ur mig här just nu skulle väl nästan bli en bok jaja de här hoppa jag någon dag.... 


Nått roligare imorrn bli de buss för oss första gången jag helt själv ska ta 3 barn på en buss till dagis är ju en bit.men som sagt allt går om man vill kanske tar sin tid men de går :) tur jag har mina 3 fantastiska barn som gör att jag står här där ja står just nu.  En sak jag vet är att man är otroligt känslig då man fött barn jäkligt synd att alla inte kan förstå det.


Älskar er kids 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela