20150628

Publicerad 2015-06-29 00:37:43 i

Gokväll eller natt:/

Idag ikväll har de vare jobbigt  barnen flickorna ha åkt till sin pappa och det är nog det jobbigaste nu ha haft dom så pass länge och de känns i mammahjärtat gråter för allt försöker göra saker för att tänka på annat de funkar men då ja sättee mig ner kommer dessa tårar förstår inte varför de ska va så jobbigt jag är inte hel utan dom så är det bara mina älskade flickor vad mamma älskar er ♡♡. Det fattas något men ska försöka göra det bästa av det snart söndag igen :) maximilian sover sött här och jag har städat plockat tills jag går in i tvättatugan och tänkte nu ska ja inte tvätta mer utan lägga mig då jag ska upp tidigt imorgon. Då öppna jag ena skåpet i tvättis så ha ja lagt påsar med kläder 3 st som ja sorterat å ska he iväg iallafall massa vatten ha läkt och 4 dynor till stolarna ha möglat så vart jag bata ne jag orka inte mer nu så var bara slå på maskinen med all kläder jah tror klarat sig kände bara fyfan allt händer just mig. Vill bara sova får se hur de går inatt. 

Gammal bild men en favorit 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela