sjukstugan

Publicerad 2015-06-16 00:38:07 i Min - vår vardag

Ja vad ska man säga dagen börja med att junie lägger sig intill mig känner hur varm hon va men tänkte inte mer på de.
Hon ha lixom nyss blivit fri kräkning diarré men inte förkylningen som hon haft väldigt länge som komme och gott nu är de mest snorig men endå hon har lekt en massa idag så har inte tänkt att hon är dålig å inget ha hon nämt heller barnen vare ute och lekt junie har hjälp mig och plocka dona städa hon ville skura då theja var ute och lekte så hon gjorde de så kommer jah på att hon har inte vilat idag för jag var på affären och mormor var barnvakt under tiden mem ser hennes glansiga ögon och frågar henne om hon vill vila kanske ne hon skulle bara äta å äta bra är ju de då hon ätit dåligt så pass länge men sen hänger hon mot mig och känner hur varm hon är så tog temp så låg den på 39,6 gav alvedon och sedan käka hon mer kvällsfika och vi två åt mat sen gick de inte länge så la jag henne och passa på och städa nedervåningen med så sen gick vi upp jag och theja så fick junie sova och hon somna direkt.. 
Nu ligger jag bredvid min sessa och max sover i sin säng
Bjuder på bild då hon höll på och skura go plumsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela