2015 05 26

Publicerad 2015-05-26 23:09:49 i Min - vår vardag

Godkväll alla. 

Imorse tog vi  bussen till stan å till mormor vi ville sova hos momma sa theja så tänkte de kan vi ju göra då barnen endå är hemma theja hade feber 1 dag och junie hade blåsor så men mycket bättre nu. Theja låg inatt och sov med mig och junie fördta gången ja har båda flickorna i min säng en hel natt  de va mysigt ☺  vi tog sovmorgon sedan packa vi å åkte tilly blev sur då hon ville ut men men så är de ibland. Vi har iallafall grillat ätit spelat kort 

och jag 
söker för fullt efter baby travel sittdelar den äldre modellen man kan säga hela vagnen förutom chassit tyget förstört akut behov ....  någon som har och sälja skulle ja bli glad....


Min käre far fick igen bilen idag så vi åkte på dollar store köpte dricka loka de nya smakerna och jag är förälskad i lakris hallon riktigt god faktiskt om man tycker om lakris😍

nu ligger jag och max här och försöker sova är tröttare en tröttast ha varit i två dygn nu riktigt jobbigt få se omman kanske  få sova länge i morrn...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela