Blandat

Publicerad 2015-05-05 14:38:30 i Allmänt

 
God dag!
Här hemma idag är de fortfarande sjukstuga.
Och massa trots från barnen men men så är de .
Jag har alltid hört att nummer 3 kommer och tar en speciell plats och det måste ja juh hålla med om att det gör.
är juh mer rädd nu för tiden orolig över allt med honom funderar ofta varför är ja mer rädd nu en vad jag va förrut med flickorna.  Kanske för att jag blev ensammen med barnen och det trodde ja inte skulle ske då allt va så bra men då man säger till om saker så var det tydligen jätte hemskt, st

Stor kärlek till oss känner vi. men men de är en annan historia som ja inte orkar diskutera här och nu ,då blir det en hel lång bok.
Dessa veckor har varit lite upp och ner med mina känslor men så är det max kom i en ambulans och för tidigt och för snabbt sen allt som hänt nu så snurrar allt i min skalle.
 
Max och flickorna trivs det är mycket mamma får jag hålla hinner jag hålla sen å tjat om å om igen från theja och hjälpa till med allt ska hon, Hon har blivit en liten minimamma här hemma jätte kul att hon vill hjälpa till då hon är så duktig på allt =)  Junie är lite annorlunda hon är ju inte den lilla längre å det är inge kul alls har jag sett sotis tjej de och trotsen är värre en någonsin mest på kvällarna i sitt rum då rivs de skriks slänger saker å gråter och vill inte se någon film hon själv valt då hon byter 10 gånger så måste hon hoppa så grannen hör:P
Tur ja ha världens bästa granne <3
Håller på söka annat dagis nu för å slippa åka buss denna bit varje morgon, så tar det endast 5 min till dagis.
vi älskar detta ställe vi trivs så bra förutom biten till stan om man måste handla och som nu då barnen sjuka å massa regn inte så sugen på ta ut nån då. Sitter och söker syskonvagnar för fullt men hittar inga här allt är så långt bort :(  sen en ny tv och säng söker jag det tar sin tid då allt finns överallt men inte här istan.
 
 
Idag skulle jag vilja gå och lägga mig är så trött slut ..
Imorrn ska Lilleman till Sundsvall sjukhus om hans pappa kan ställa upp...
sedan Bvc med honom med lång dag imorgon......
Ne nu ska jag försöka få junie att sova en stund då hon är så dålig som hon nu är....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela