Jun. 07, 2013

Publicerad 2013-06-07 22:18:20 i Min - vår vardag

God kväll alla :)
Ikväll har vi vare ute och spelat och lekt vi köpte nya leksaker idag till barnen glad blev dom alla :) till å med mamma Elin ::) badminton har vi spela massa i morgon fortsättning min älskade fyller i morgon så vi ska ha lite kalas igen mysigt men blir mest mys med familjen
Nu ligger vi och ser filmen på 3an som snart slutar ska väl sova så man är pigg i morgon! Alla andra sover så dax själv!!! Måste visa min älskade tjej inte ofta ja få nå bild på henne :)

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2013-06-09 10:30:51

vilka söta flickor jag har dom ser ut som sommar flickor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela