dax att sova

Publicerad 2015-05-10 00:15:41 i

Känns som man nog ska sova nu kommer bli skönt en lugnare natt väntar  från junie hon gnäller men inte lika ofta som igår natt. Febern kommer å går en imorrn ska ja försöka ordna en grej på apoteket som ja hittat bli sur då inte läkaren sa något om det.men men de är som de är. Dock ha theja åkt på förmodligen samma som junie då hon ha hosta å hes nu sen iförrgår så började junie sen idag eftermiddag blev hon febrig tjej syndes direkt att nur theja sjuk somna i soffan jätte ledsen ville gå in då hon va ute å lekte frös men inte sett dom hemska blåsorna en hoppas hon slipper dom junie ha de inte lätt med dom nämligen. Annars ha don lekt massa idag junie får inte gå ut förns hennes feber är helt borta men theja va å lekte då lillen sov . Lillemax är täppt men de ha han varit ett tag så men hans lilla mage spökar få se om han är lite gladare imorgon. Har haft lite främande idag igen jätte trevligt Tack för lite sällskap och jordgubbarna mycket gottii. 
Nu ligger ja här och önska jag kunde trolla bort dessa blåsor gör ont i mammahjärtat att höra dig så ledsen gumman😥😕

Ne ni nu blir det se klart filmen på 6an sedan lär man ha somnat    maximilian ikväll säger godnatt alla läsare där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela