hejhopp

Publicerad 2015-05-23 20:23:31 i


Lilleman som är ledsen ikväll..

Flickorna ligger och theja är hes å ha fått blåsor med nu :/ sa åt henne dricl inte ur junies mugg men de gjorde hon men konstigt att de gick så fort måste ju ha hänt fler gånger tycker ja. Men men bara de inte bli mer just nu bara 1 st. 

Ja ligger i soffan och försöker få maximilian glad går rätt bra
Tilly bredvid med. Känns skönt å va hemma vi sov ju borta igår... haglade ute då vi tog buss hem sen regna å sol va aprilväder som sagt. Nu bli de glass å fortsätta med max innan ett varmt bad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela