helg

Publicerad 2015-05-08 22:47:47 i

Jaha då va fredagen här då och tillomed lördag och ingen pappa hörde av sig riktigt ledsamt bli så ledsen för barnens skull finns ingen förståelse alls att inte ens ringa eller ett sms 😐😕 men men va säger man. Doit!

Iallafall Junie är jätte dålig jätte ont i munnen och feber som går upp å ner.

 junie ha vare rätt ok idag endå under dagen,  pigg å glad men till kvällen sent gnäller, ledsen biter snart sönder sin napp jäkla blåsor vill ta bort dom tycker så synd om henne ska pröva bedövningen som ja hämtade ut idag till henne bli lite smårädd bara hur hon reagerar får se va som sker mammas gosflicka.♡

Lite mer ipren senare gör nog susen nån timma iallafall.
Just nu sover hon men ha gnällt massa tog bort nappen då börja hon med tummen så kanske läker bort nu dessa blåsor då de värka klia massa . Sen tjock i halsen så hon ha fått sånna mandlar som jag hade.. jätte stora sa läkaren inte konstigt de är jobbigt med all hosta med all slem å näsan som är igentäppt och den rinner ja man känner sig väldigt maktlös i detta fall. Får hoppas theja inte åker på detta nu. Theja är ju tjock med i hals med hosta hon bruka klara sig bra så håller mina tummar å tår att de blir en lättare förskylning ha inte sett nå blåsor en. Sen sover hon hela nätter... mamma älskar er 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela