14 augusti

Publicerad 2015-08-14 21:03:43 i

Godkväll 
Jag och maximilian har haft en mysig dag främande innan lunch fick massa fina kläder max säger tack har han en del å växa i sig sen :) ja sedan fick vi främande igen av andra vänner vi åt mat ihop och hade de skoj har fixa lite kläder som ska säljas å så sen ha ja en del kvar ...  nu ligger vi och ser på film på 3an max sover snart för natten troligen och jag ska plugga lite då sedan varmt bad då ja vakna lite halvdålig. Huvudvärk ont i ena bröstet mjölkstockning å är allmänt hängig idag. Har plockat en massa med börja bli lite ordning här hemma känns skönt... flickorna ha ju fått massa kläder å skor med tack syster för det... dem kommer bli glad...  ne nu ska ja fortsätta se filmen och sedan plugga.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela