fantastisk dag

Publicerad 2015-08-08 22:51:16 i Bilder

Hallo...
Idag vakna vi tidigt vi klev upp och tog lite frulle sedan satt vi oss i soffan å ja va så trött ögonen snurrade la mig ner och theja läser en bok för mig slockna till nån sek mammas stora flicka vad du blitt stor snart 5 år gammal. Sedan fick vi finfrämande av våra vänner  så vi va ute och lekte och plocka blåber junie som står i hörnet å vräker i sig sina medans en annan plockar gopluttan iallafall så gjordes de paj och  vi lagade golunch max sov ute ett tag med. Han är en riktigt mammagris ha ja upptäckt och ammningen går fortfarande bra finns inget mysigare en de. Sedan på kvällen innan regnet kom så va vi ute och skullw in å käka lite gotta så gjorde vi de och myste på ett tag sen somnade de gott alla tre ... max ha vakna till nyss så nu ligger han med mig va ett tag sedan han låg här över natten så junie lär komma med bruka hon göra å sedan theja ... så då ligger vi allihopa här så underbart haft en bra vecka imorrn söndag blir det pappavecka igen theja påminde mig idag att de är söndag imorrn å då kommer pappa hit ... ha inte riktigt förstått att min lilla flicka blivit så stor och förstår så himla mycket älskar att jag är eran mamma att se er växa sååå enormt stort ne nu dags och mysa med maximilian minstingen som växer å gro med 😍 all kärlek till er 3  .


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela