lite om dagen

Publicerad 2015-07-24 00:19:43 i Junie

Ja dagen börja med åka på bvc med junie lite sen 3 års kontroll men nu är den klar. Gick super lite tyst då vi kom men släppte efter ett tag va mysigt med lite egentid med junie de gillades feån hennes sida med inte bara mammas. Väger 14 nu och följer sin kurva. Glad mamma är stolt över denna bestämda goa glada flickan. Jaja allt såg bra ut iallafall. Själv vakna denna mamman med halsont andra dagen men värre idag en igår så ligger med halstabletter och druckit massa te och maximilian är förskyld med men var de innan jah åkte på de.  Bara han inte blir värre så är jag nöjd eller att flickorna åker på det. 

Barnen har vare trött hela dagen å samma jag. Dom har varit ute mest idag inte vare inne mycket alls. Vare massa spring ute vi har målat med färg med imorgon ska pyssla lite till med färg riktigt skojigt. Nu sova natti natti. 

Junie tidigare idag då hon plockat blommor åt mamma 😘👩💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela