blandat

Publicerad 2015-12-28 15:06:00 i Theja

Tandläkaren check. ✔ 

Theja slog ut 4 st tänder dagen före julafton den 23 dec 2015.

Vs4 hos tandläkaren idag och det såg bra ut ...  
Känner en lättnad nu äntligen ...

Förskylningen är framme hos oss igen junie förskyld jag förskyld maxen förskyld går runt runt å runt. ..

Flickorna mammas har åkt till sin pappa så max och jag hemma nu. Blir en lugn vecka på nyår ska vi ha en mysig nyår med 2 vänner  ♡
Kommer nog bli kul .
Syster min kommer snart med Alvedon till mig då ja glömde hos min mor ont i käke ögon nacke alltså bihålorna som spöka för mamman. 

Lite foton kommer snart in. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela