Dålig bloggdag

Publicerad 2011-08-13 23:27:47 i Min - vår vardag

Hejsan på er alla goa människor sorry för min dåliga update idag =(
De är så här att jag har inte haft en lugn stund idag och har inte varit nära en dator heller förns typ nu :P
Började med att kliva upp tidigt i morrse för skulle juh till min bästa väns sons dopdag så vi åkte till härnösand och sedan vidare mot dopet hade supertrevligt allt var så vackert och det var jag som fick ta alla kort hihi GILLAS allt gick som det skulle.. Sen efter vi var klar och hade städat och plockat undan så följde jag med valeria hem sedan for jag hem till min mamma och hälsade på och theja fick leka lite å mysa med sin mormor ... Vi gick sedan ut IGEN och träffade min fina vän vi tog en promenad till min syster och fikade lite gott dom bullarna gjorde du bra jonas =)
Sen så kom vi hem och vi har bara umgåtts och prata  massa mamma bebissnack :P TAck för allt idag valeria super trevligt =) Ne nu ska jag ta och lägga mig och bara vara saknar min kära kärlek sov gott alla och ha en fortsatt trevlig lördag!!

Kommentarer

Postat av: Erika - En Svår Graviditet

Publicerad 2011-08-14 08:53:11

Det blir dåliga bloggdagar ibland. Så äre=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela