Fredag!

Publicerad 2011-12-02 10:32:22 i Min - vår vardag

Hej hej på er Fredagen är här skojigt med helg eller hur. =)
Denna helg ska vi ut och handla känns kul hihi
Sen har vi inge mer planering så jo ena hunden flyttar till en familj i härnösand så vi har bara en liten tösabit kvar så hmla härligt så =)


Solen skiner fram nu hoppas den blir kvar länge men mannen kommer juh inte hem förns i eftermiddag då är det juh mörkt =( ja vi ska illafall handla mat i dag och julklappar skulle jag vilja börja handla ... Har ni handlat  några julklappar ännu?  Nu ska jag ordna en kopp kaffe har inte hunne dricka nått ännu så får bli nu istället då...
Ha en bra start på dagen alla!

Kommentarer

Postat av: Malin & Prinsessan

Publicerad 2011-12-02 11:30:35

Låter som ni har en härlig helg framför er! Här blir det nog Norra Bergets julmarknad och kanske en Birstasväng :)



Helgkramar till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela