Godmorgon = morgonmys

Publicerad 2011-12-16 10:07:59 i Familj

Morgonmys för hela slanten =)

Natten har varit rätt okej faktiskt theja har vaknat nån gång men inte för mycket och inge massa skrik heller =) stolt mamma här..  Imorse så hörde jag theja småprata vid 7 halv 8 så smög upp och bar henne till min säng och fick ta pappas plats till klockan 08:45 så himla mysigt så eftersom min tös ska vara borta i helgen för första gången i hennes liv så kände jag bara att jag måste få lite mys med min lila stumpa mammas allt...  Nu kanske jag klarar mig endå tills söndag =)  mamma och pappa ska vara för oss själva och handla julklappar mysa kanske hitta på nått skojigt vem vet :P Men klart kommer jag sakna min tös då det blir för tyst... Men allt kommer gå bra eller hur.... Bara jag som måste inse att det kommer gå bra att sova borta utan sin mamma... =)

Nu äter jag lite frulle medans theja leker med vovvarna sedan så ska jag damsuga och torka golverna så är det klart och ikväll då blir det middag hos min kära mamma ska bli mumma .... =)  kram från oss

Kommentarer

Postat av: valeria - Mamma till williot

Publicerad 2011-12-16 11:22:39

Åh! :) Var skall lill fisan hålla hus då ?=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela