Trött allmänt nere

Publicerad 2011-11-15 22:10:44 i Bara Mami

Trötta mamma Elin idag kände jag verkligen av att jag är verkligen trött jag blev riktigt rädd för de börja med att ja se suddigt sen börja det tok blinka på sidorna såg bara rakt fra
Va jätte läskigt sen fick ja en tryck över pannan sen dess har jag haft huvudvärk riktigt jobbigt då jag ha tösen och alla dessa djur att ta hand om ne nu ska jag bara göra de jag klarar av vill inte må såhär dåligt känner mig nere med på det mesta nu vill bara gråta ut och försvinna ett tag. Är så glad att jag har Theja du är mitt finaste du gör mig alltid glad då jag må som sämst..
Nu ska trötta Elin försöka sova ny dag i morgon Med nya tag:)

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-11-15 22:45:38

är det ingen som talar om för dig att du ska vila och ta det lugnt nu när du har både barn och ett i magen att ta hand om? blir ju rädd när man läser vad du skriver tycker du ska ta upp de där med läkaren när du kommer dit.... ta hand om dig älskade syster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela