Inte min dag idag!

Publicerad 2011-09-06 12:38:46 i Min - vår vardag

Idag är lilla theja trottsig eller inte hon vägra äta hon bara vill upp till mamma hela tiden inte vara på golvet och leka idag inte ... Nu prövade jag och la ner henne i vagnen och får sova lite å se om det funkar det gör juh ont i mammahjärtat då du inte vill nått och bara är ledsen å klänger på mina ben å bitts... hugga lilltjejen min,
Sen så har hundrana rymt 2 gånger så nu sitter dom nere i sovrummet å ska ligga där precis hela dagen är less på springa ut å skrika å bli rädd dom ska bli påkörda ...

Idag har det vare en dålig start på dagen känner jag, Men har juh fått damsugit och skurat idag en bit påvägen iallafall Ne nu ska ja försöka få i mig nått i magen mår illa ochhar inte fått i mig något mer en kakka idag å det är juh dåligt...

Solen skulle komma fram idag sa dom på nyheterna se om det sker :P

Kommentarer

Postat av: Sarah Gabrielsson

Publicerad 2011-09-06 13:29:10

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela