Väntar

Publicerad 2011-09-17 14:09:13 i Min - vår vardag

Hej fina ni =) så skönt väder vi fick idag solen skiner utan för fönstret.. Theja har varit ute i det fina vädret en liten stund me vi ska ut igen lite senare hoppas vädret stannar... Just nu sover lilla skruttis och jag väntar på vårat besök fick veta att även thejas morfar min pappa skulle komma förbi med så himla glad jag blev då =) inte ofta han är här inte... Idag är jag bättre i magen igår ville jag nästan bara dö hade så ont i hela magen, förstår inte vad det var... Vi hörs mer senare ska duka m,m

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2011-09-17 23:45:38

Köp/sälj/skänkes/bytes Allt för barn

är en grupp som heter det på facebook det säljs,skänks,köpes m.m. allt för barn ),vilket gör att det e folk som skickar genom posten även, för hela svergie.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela