Denna trots

Publicerad 2012-04-04 18:28:22 i Tips

Huva för denna trots det släppte mycket med he huvudet bakåt och slå i huvudet men
nu har det börja om igen nu slår vi pannan istället så fort jag inte får som jag vill och det gör så Jäkla ont i mammas hjärta så snart rymmer jag vill inte se vill inte höra hur det låter då hon slår pannan i golvet =/ hur får man henne att sluta för det hjälper juh inte alls  nu har vi fått en liten bua med och blåmärke uppe i pannan ..
Ne huva så jobbigt det är de gör ont i en som mamma att se... Hoppas verkligen hon slutar snart med detta dumheterna.... 
Har ni nå tips så skriv gärna det =)
Theja och jag är förskylda så vi ska gå och lägga oss nu och se tv och sova.... Mannnen är ute med äldsta tjejen...
Hoppas alla får en trevlig kväll...

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-05 09:23:44

Jag vet hur det är, pröva att ignorera henne gå en bit bort ocg ge inte med dig kraaaaaaam

Postat av: Maria♣

Publicerad 2012-04-05 11:58:57

Du få ignorera henne så slutar hon efter ett tag ge inte med dej tilde va precis lika dan och hon gjorde så på asfalten med flera gånger.

Vi försökte med allt men inget funka först vi börja ignorera henne men de är svårt och de gör ont att se på då dom gör så..



Men glad påsk på er och hoppas de inte är långvarit hon håller på.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela