Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-04-16 20:36:26

Hahah vilka söta bilder :) Känner igen tofs ryckningarna :P

Postat av: Eleni

Publicerad 2012-04-16 20:40:01

Tack, detsamma! :)



Vi är också en toffs vägrare här hemma. Fast hon har så lite hår så det är inte många hårstrån jag lyckats få upp i en toffs, hihi. Men lyckan fanns där när jag lyckades, men tyvärr var det någon som drog ur den lika fort! ;)

Postat av: Lina

Publicerad 2012-04-16 21:42:58

Åh tackar! Din är också jätte fin. :)



Sv: ja visst är det lite trixigt min äldre dotter brukar det inte vara några problem med OM vi inte ska någonstans och jag har fixat nån fin fläta eller dylikt då ska hon INTE ha, haha lagom typiskt. Minstingen har inte haft så många tofsar än hon har inte så mycket hår men när jag väl trixat på en så åker den av lika snabbt gäller allt på huvudet, mössor, hårband you name it. :P



Postat av: melinda - mamma till Nova

Publicerad 2012-04-19 21:09:50

gud vilken söt tjej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela