tråk väder

Publicerad 2012-04-23 09:37:10 i Min - vår vardag

Vilket väder vi fått vakna upp till idag då =/ grått och trist regn huva så tråkigt vill juh ha den dära vackra solskenen som ska vara framma nu :P eller vad tycker ni finisar?

Idag är det en inne dag hela dagen för oss så får väl ha lite mys pys för oss själva jag och theja...
Har inget annat planerat idag  theja leker med sin vän lillvovve som blivit så stor så... Kul att hon kan roa sig...
ne ska väl ta en kopp kaffe så kanske man vaknar till liv... Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela