Dålig blogglust

Publicerad 2012-03-05 17:09:52 i Min - vår vardag

Hej på er sötnosar

Idag har vi kommit till en dag då jag har noll blogg lust men kände nu att jag måste juh in och skriva hej å så =)
Jag har åkt på graviditetsteppa skulle jag gissa på är så träppt hela dagar och nätter släpper inte med näs spray eller medicin för lilla näsan... Idag har en liten tös vare superglad och framåt hihi och det gör mammashjärta så stort är så himla lycklig att jag ha min lilla tös =) snart två töser... + massa bonusbarn.

idag blev det kyckling och stripps till middag och det var supergott. Nu ska jag snart ta mig ett bad med gumman vi hörs senare kanske. Puss på er finisar!

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Publicerad 2012-03-05 17:24:41

Sv: Hur är det med tanden idag? :) Måste ha gjort jätte ont. Jag hoppas dessa veckor fram till v. 30 går snabbt! Fast vill inte tänka på att man ska bli dubbelt så stor tills bebisen kommer ;) hehe

Det är ju ändå nästan 16 veckor kvar! (15 veckor och 5 dagar).

Hoppas ni har haft en bra dag! Kram

Postat av: valeria- en mamma av den udda typen!

Publicerad 2012-03-05 18:09:05

Jag måste fråga en liten fråga till dig... Jag vet ju att Theja hade en period då hon hostade. Vad kan man göra för att underlätta för dom små ? Williot har åkt på en hes och rosslig hals och hosta på det.

Tänkte om du kanske har något som kan underlätta för honom..

Postat av: valeria

Publicerad 2012-03-05 18:58:53

ah just.. inge annat tips ? förutom hostmedicin ?

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-03-06 07:15:53

Sv: Vi fick äntligen komma till läkaren igår efter en massa telefonsamtal till sjukvårdsupplysningen.. Men dom sa att det bara var en virus så vi skulle fortsätta med att ge febernedsättande m.m.. =)



Btw,guuud vilken mysig mage du har! Jag tycker bara den ser större och större ut för varje kort du visar på den! :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela