Lite sovmorgon som inte känns :P

Publicerad 2012-03-01 09:07:47 i I väntan på liten nummer 2

Jaha nu är jag less här
skrev nyss ett långt inlägg om min fina älskling i magen som värkar har vänts sig runt för hon sparkar lixom inte utåt mot magen istället på min kissblåsa och den sparkar hela tiden på den och utåt ryggen min skulle jag tro känner dom bara väldgt väl inne i magen inte utan på magen hiii skit svårt att förklara de här juh :P
har ni kännt så något? Theja låg alltid och sparkade utåt och henne kände mest så och hicka hade lillgumman men denna ha jag inte kännt om hon hickat en men de kommer nog också..

Inatt har jag inte sovit bra och jag har haft en livlig liten dam i magen som inte har lega stilla en sekund sen så har jag fått klivit upp och kissa om och om igen så denna morgon blev en liten sovmorgon som inte känns men klockan stog faktiskt på över 8 så.. Får helt enkelt dricka massa kaffe min goa vän det :P Vad vore livet utan kaffe för oss mammor :P
Längtar efter dig lilla <3 i magen...

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Publicerad 2012-03-01 09:30:37

Sv: Bor du så långt ifrån ullared? Jag älskar att åka dit, för de har verkligen allt! Förutom möbler och skor ;) Jätte bra när man ska shoppa inför bebisen. Det går ju att sova över där ifall det är långt att åka. Jag hade velat göra det även det bara tar en timma för oss! hehe

Shoppa 2 dagar i sträck är aldrig fel ;)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela