Byta sida... men är kass på detta

Publicerad 2012-05-24 21:40:42 i Min - vår vardag

hmm byta blogg eller flytta min blogg till en annan skulle jag vilja göra men jag vet inte hur jag gör som är sämst på detta vill ha allt med till den nya sidan som jag gjort.. från blogg.se till vimedbarn.se den värka så himla fin och bra och intressant sida så gjorde en ny användare men vill flytta min blogg till den men som sagt vet ej hur jag gör =/


 Ja inte mer med de jag få allt vänta till någon kan hjälpa mig med den..

Idag har jag vare ute hela dagen lång och ha nyss duscha kan man säga har bränt mig med så det hettar på mina axlar och armar... BLÄ så ont men lite färg skadar juh aldrig hehe... Ska se på fråga olle sedan blir det sängen sen imorgon får jag besök av min syster med barn vi ska bubbla hihi iallafall barnen ska bli mys...
har haft en fin dag kväll till middag grillade vi alla korv så smarrigt =)
ha en kanonkväll finisar!!!

Kommentarer

Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Publicerad 2012-05-25 08:07:46

Go´Morron!



Kikar in och önskar en härlig Fredag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela