Vare lite tyst idag

Publicerad 2012-05-06 23:15:18 i Min - vår vardag

Oj klockan ha gått fort och jag ha inte ens hunnit med att blogga idag helt slut år jag nu och ligger i sängen och bara myser ska typ sova nu.. Imorgon är de en ny dag :)) dagen idag ha vare bra vi ha vare ute precis hela dagen och pyssla på theja sov i vagnen typ tre timmar helt konstigt så länge måste ha vare för hon ville inte somna förns tre på natten och vakna rätt tidigt men låg kvar till 10 och hon kräktes en gång på natten innan hon somna så vet inte riktigt va de var just den natten men nu sover hon och ha sovit sen kl 20 och vi ha bada som vanligt fast idag bjöd vi med vår fina vän jannike och hon gillade badet att de va 40 grader och vi bubbla och snacka massa saker som hänt dö man va yngre tack för ikväll superskoj :)
Lill bebis i magen ha sparkat och dona på hela dagen helt slut och dessa jobbiga sammandragningar gör mig mer trött... Ne nu ska de sovas natti puss bjuder på dagens mama

Kommentarer

Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Publicerad 2012-05-07 06:43:23

Hoppas du fick en natts god sömn!!

Kram!

Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Publicerad 2012-05-07 13:40:27

En fin gravidmamma! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela