Så skönt

Publicerad 2013-02-25 19:35:32 i Min - vår vardag

Hej alla idag är de en bättre dag Junie va juh så dålig och pappa m ringde idag igen fast denna gång till Timrå vårdcentral och vi sa till om bricanyl och hon fick det utskrivet :) hon ha fått en gång och det ha hjälp hon är då glad och är med nu och leker å Poa på ::)) en glad mamma å pappa <3 hoppas de blir en bra natt med nu så man är lite utvilad och i morgon är de dagis för fröken t om hon inte bli sämre ! Om en halvtimma blir det mitt favvorit program på 4 an familjen annorlunda hihi... Jag ha juh ont i halsen så har Tage mig ett glas te nu och ska ladda inför tv :) hoppas alla ha de bra kram

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2013-02-25 21:20:53

mommas tuffing ser frisk ut kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela