Älskade

Publicerad 2013-06-19 22:52:56 i Min - vår vardag

Oj. Vilka bekymmer vi hade med junies prov idag men till slut så fick vi till det ! Nu ska vi bara få tid till lite blod prover så..

Theja la sig på golvet och sov idag hon gråter varje kväll då hon ska sova vet inte va ja ska göra då hon aldrig vill sova då de är lägg dags :/ nån som ha samma sen så är hon hemskt trotsig önska det bara kunde försvinna vill ha den snälla Goa rara flicka som förr visst ska man va trotsig men de ska väl kunna gå över med en sak ja vet är att hon gillar absolut inte sin bror Måns hoppas de vänder vi ska få hjäp snart hoppas ja så vi få lite tips till Lill hjärtat <3

Är så trött ikväll så orka inte skriva mer å tyst är ni med som kikar in till mig... Kram go natt :)

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2013-06-20 10:27:33

hej det är bara att stå på er det lär bli bättre hoppas jag när ni får hjälp kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela