God kväll kära läsare

Publicerad 2013-10-08 22:38:01 i Allmänt

Kvällen är här och jag har äntligen kommit till säng åkte till Härnösand idag jag och junie först åt barnen å Magnus mat här och körde mig till Valeria va lite jobbigt att säga hej då till theja då hon trode hon skulle få följa med men de gick över dagis i morgon å de älskar hon och hon behöver det! Va och fika å snacka lite med min vän sen så tog jag en promenad hem till min mamma junie somnade nästan på Vägen min mor kom och mötte upp oss på vägen snällt :) 

Blev inget provsvar idag heller , så i morgon ringer jag dom och frågar sen ska jag fixa massa mer ärenden blir en lång dag i morgon helt enkelt.. 

Tycker det har minskat på besökare här riktigt tråkigt hoppas ni återkommer igen snart och ni får gärna komma med tips om vad jag ska skriva om å så? :) de är ju kul om andra kan säga skrriv om det dom m.m jaja men de är ju lite mycket just nu med allt körkortet arbetsförmedlingen min fina hemska magonta. Ligger i soffan och ser på 6an och försöker bli mer trött är så mätt i magen så den spricker snart känns de som 

Ne säger natti nu sov gott alla som kikar in här :) 


Lilla junie på kalaset hos Rolle!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela