Lördag

Publicerad 2013-10-12 21:11:08 i Junie

Kvällen är nu här äntligen
Första timmarna jag var vaken i morse så hade jag sprängande huvudvärk och sen då den gick väck så då kom magvärken istället har fått veta lite om den har nån inflammation i tarmarna men mer vet jag inte dom har skicka mig vidare nu till medicinska om de nu stavas så men ni förstå nog vad jag menar annars men som sagt kunde det ta några veckor så himla trist orka inte mer snart om magen ska va så här Hellst då jag ska sova :/
Hoppas denna natt inte bli lika som den som varit då blev det inte mycket sömn inte . Lilla hjärtat ramla idag i thejas rum
Å slog tänderna igen men denna gång såg de ut som bredvid istället på
Strängen man har ovan framtänderna .. Men mycket ledsen tjej ! Nu försöker vi få theja att lägga sig å sova hår sådär!! Leka med meja är roligare tycker hon å meja vill sova men låter lite tystare nu från rummet :) ska se på salt å försöka sova kram kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela