Sunday

Publicerad 2013-09-08 22:47:08 i Min - vår vardag

Då va de kväll och jag är helt slut å det va länge sen jag kände mig så trött slut ont i kroppen och huvudet pannan bultar barnen grinig hela dagen theja trotsig skiter i vad ja säger ena SEK sen så ska det mysas gosas å junie får inte va med Sotis blir hon ha ja märkt men mamma älskar er precis lika mycket <3

Iallafall så ligger jag i sängen skulle ha renbäddat men orka inte :/ denna vecka är det mycket.. Skulle börja praktisera men blir inte de fast ja ha en plats ,jag ska börja plugga istället se om de går plugga upp mina betyg ja får se i veckan va de blir nu se Wallander å sova natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela