Hej alla!

Publicerad 2015-11-11 23:14:42 i Theja

Här inne går de segt som sagt.  Men men lite mycket nu... 

Iallafall idag så tog jag med flickorna till badhuset hämta dem lite tidigare på förskolan och Anna med barn var med. Va i mellan bassängen och va länge den jag va i vattnet så länge å simma med barnen dem är galen i vattnet tokisarna mina.. och basta fika ne en urmysig dag Tack syster för idag vi hade jätte skoj synd nu man är så förkyld känner de smyger dig på.mig min kropp är seg ont överallt halsen gör ont näsan täppt huvudvärk ja va säger man .. ha ej tid och ork till att ligga ned ... maximilian snorig theja börja med tror jag sakta med säkert junie helt okej en peppar peppar .... tycker de räcker nu max som nyss blivit bra :/ ne blä så sur less på denna skit förkylningar hit å dit.  Kan inte hoppas mer på det vänder igen.  Skulle vilja ta ett hett bad ligger i sängen och fryser men ta ja mig ett bad vakna väl max säkerligen i vanlig ordning en mammig pojk flickorna sover o sitt rum bredvid mitt. Får se hur man mår i morgon och barnen med om vi bli hemma eller förskola för sessorna.  Återstå å se.


Maximilian sover sött med napp i mun den håller ja hårt i natt ;) 

Theja på sitt 5 års kalas älskade underbaraste du,  du är så värdefull mitt älskade förstfödde barn ♡

Ni tre ♡ finaste jag vet älskar er! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela