film, chips och cola

Publicerad 2011-04-17 22:38:30 i Min - vår vardag

Ja då var det kvällen sitter och ser en film på kanal 3  (liarliar) med massa gott,
Dagen blev att storstäda så det var våran dag men det är juh så underbart efteråt när det är strålande rent igen =)
synd et bli damm på direkten =( <Tur man gillar att städa =)  senare på kvällen så Tog vi oss en promenad till moffa =) var så skönt väder så kunde inte hålla mig inne sen hade vi juh inte promenerat nått idag bara städat å tvättat m.m  Imorrn är det en ny dag =) Och jag hoppas det blir strålande sol morgon =) Hoppas alla har haft en fin söndag?  Hej hej från oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela