Gåstolen!

Publicerad 2011-04-05 20:27:57 i Theja 0-12

Hellu vilken fin dag det varit...
=) det gillas,Idag har Theja gått 2 steg i gåstolen så kul när man ser saker hända bara sådär. satte ner henne för att vila lite å då börja hon gå i den framåt å bakåt =) Tiden gå fort... Vi har varit ute å promsat hela dagen typ så mysigt så först så va vi ute å prominera med syrran min och hennes son så skönt ute å senare så tog vi en till prommis å mötte en vän Emma vi fikade å snacka å myste med lillsessan hade så kul tack för idag emma trevligt sällskap... Theja har nog lite ont i sin mun har juh 2 tänder fram nere HAr varit lite grinig hela dagen å trött lilltjejen <3 Imorrn ska vi gå och bada hade jag tänkt på nya badhuset här istan ska bli mysigt första gången för theja å för mig med... =) sensenare i veckan ska jag gå och simma måste få igång lite träning och simma tycker jag är riktigt skoj å skönt simam mycket förr men det va då de hehe... Ne ikväll blir det att se kniven mot strupen GILLAS...  HA en underbart fin kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela