Kväll Lördag!

Publicerad 2011-04-02 22:58:42 i Allmänt

Lördagskväll och klockan är mycket.. Ser lite film å myser, och idag har vi varit å kikat på erikshjälpen hittade en så fin klänning åt theja som jag inte kunde låta bli att köpa... kommer bild med fast inte idag....  Vi tog en prommis ner dit idag skönt sedan så åkte vi å handlade på coop senare efter det så åkte vi hem å  åt lunch per lagade nå gott mackor å massa gott på i ugn  sen efter det då åt vi middag hos anna min syster riktigt kul å mycket goood mat det blev juh grillning så gott...  sedan glass jordgubbar massa gott ikväll..  Jag och theja tog ett bad med idag- kväll  en riktigt myslördag idah... =) är helt slut så nu blir det filmen å sova Massor med kramisar från oss till er vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela