Kväll

Publicerad 2011-04-14 22:19:59 i Min - vår vardag

Trevlig eftermiddag / kväll har vi haft =) theja har fått träffa en ny vän tuva heter den lilla tösen =)
Va förbi en sväng å hälsade på en vän... Var förbi mormor med å åt lite kyckling innan vi gick hem Och då åt lillan mat å jag har donat å tage fram kläder till morgondagen är lite spänt men förstår inte varför jag tycker det hehe Gillar inte sjukhus jah =( blä men men .Imorgon missar vi öppna förskolan  stor suck =(  Vi får ta en sväng till stada å fika istället =) Hoppas på finväder med mycket sol :P Ja känner miglite smått sugen på nått undra om man ska fika nått och sedan sova ja ne så får det bli.. Hoppas ni haft en underbar kväll =)

Kommentarer

Postat av: Mamma Stina

Publicerad 2011-04-14 23:05:02

Härligt med vår, man blir så glad!

Postat av: Malin & Prinsessan

Publicerad 2011-04-15 11:13:26

Tack så mycket, är favoritrummet i hela lägenheten :)



Postat av: Suzy puzy

Publicerad 2011-04-15 13:52:25

Sv: Roligt att du vill vara med! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela