Mammas bäs

Publicerad 2011-04-24 20:35:17 i Min - vår vardag

Mammas stora bäs ha feber huuga det började med denna hosta som ha vare till och från sen hon typ föddes sedan har det vare snorig å mer snorig å sen nu idag så tog jag tempen 38,5 så har feber därför hon vart så grinig trodde hon hade ont i tänderna men det är väl dom som spökar mer... Var nere hos min käre mor å beställde hemtmat mumma å lillsessan somnade och  nu är vi hemma och hon käkar och ha nyss tage tempen yttligare en gång nu är det prick 38,00 och hon är så glad nu eftersom hon kissat ner sängen sig själv och sedan efter det så kräktes hon tur det var på den andra sidan som jag inte ligger på men har fått slage på tvättmaskinen så får byta allt igen :P Ska lägga  gumman nu efter hon ätit klar sin mat och sedan ska jag ta en varm dusch sedan tven ikväll klockan 22 nått börjar något bra på kanal 4 jägaren tro jag den hette... Vi hörs hejhej alla vänner    <3 <3

Kommentarer

Postat av: Malin & Prinsessan

Publicerad 2011-04-24 21:19:40

Tack kära du, det är superskönt att det äntligen vänt!

Hoppas ni haft en bra påskhelg! Här har vi också feber på lillan pga spökande tänder..



Kram!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-04-24 23:10:34

inte skoj med feber på mosters lill töööös

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela