MORGONMYS

Publicerad 2011-04-02 09:13:53 i Min - vår vardag

Här är morgonmys för fulla muggar :P Har nu klivit upp för ett tag sedan och har fått i mig en kopp kaffe å theja har ätit sin mat å just nu ligger hon på golvet å bara är full fart på  gud så tiden bara rullar på  kan vi inte stoppa farten en stund iallafall , Hennes tänder klias stakarn igår började hon att vilja ha nått i munnen när hon kan hålla själv ha inte viljat det tidigare bara om jag håller i å hjälper till , Men nu så vill hon ha maten mer och mer utan att sptta ut det hela å sen äta på  kex är juh gott :P ja ni de är kul något nytt varje dag.. Stor tjejen våran =) Undrar en sak hur det är med ögon färgen blir dom blå eller blir dom brun som pappas hur länge dröjer det till det är helt klart att man kan se den riktiga färgen?? någon som vet ......   Idag blir det lördagsmys igår hade vi lite mys med mormor å hennes karl vi åt pizza å myste sedan vart det hem Theja somna å jag försökte ordna lite med bloggen sedan film å sängen... Hehe just nu har theja hittat gardinen som vi rycker i :P gootjejen Ne en kopp kaffe till.. Ha en underbar lördag på er mina vänner... Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela