onsdag

Publicerad 2011-04-27 22:07:27 i Min - vår vardag

Det är onsdag och jag är helt slut idag vare en lång dag men endå så snabb hehe Just nu känns det mesta bra idag har många knop blivit lösta tack för ikväll det var ett bra val utav oss. Jag har badat theja och nu sover hon som en stoch så skönt för henne vare en lång kväll för henne med.. hon vakna tidigt i morse så vi klev upp och dona på sedan åkte vi ner till staden och kolade men jag hittade inget idag heller till mig själv bara till lillgumman men köpte igen idag det får bli nästa vecka istället och måste inhandla till mig med en fin tunika eller nått sådant. Har nyss pratat med min far och han har köpt ett par brillor åt lillskruttan hehe så snällt av han tack... Så imorgon kommer nog pappsen och hälsa på så kul om inte vi går till honom... Jag undra om jag orkar gå och duscha är så slut ha stått upp idag  nån timme och bara pratat å pratat så det känns nu i min rygg OVAN. Ne hoppas alla har haft en kanon dag för det har vi haft Puss kram
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela