Städning på hög nivå

Publicerad 2011-04-25 19:09:25 i Min - vår vardag

Då har jag städat  idag igen förstår inte hur mycket skit som kommer in hellst i sovrummet nu har jag damsugit  dammtorka skurat några gånger så nu jäklar ska det vara rent i allafall 2 dagar =) Har hett ut ett liten minibord på ballisen idag myspys och har stekt massa biff och ätit det till middag och så klart efterätten blev milkeshake igen så underbart gott med det =) har en liten tjej som har mindre feber idag men är allt grinigare just nu innan sovdags men men inte lätt att inte vara nå pigg <3 mitt..  Håller just nu på med tvätt så viker å slog igång en maskin till så väntar på den och sedan har jag juh fått lite hjälp med kartonger som skulle slängas tack tack snälla mamma  =)

Nu blir det att fortsätta här sedan en dusch och mys med tven :P ha en fin kväll alla goo vänner...

Kommentarer

Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Publicerad 2011-04-25 20:46:18

Skönt att theja mår bättre. inge kul med sjuka bebisar..

ha en bra kväll kramis

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-04-28 12:40:16

Låter bra, jag skulle också behöva sätt ingång lite.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela