tjoho

Publicerad 2011-04-18 22:27:22 i Min - vår vardag

Jaha då är det snart dags att gosa ner sig =) Kom nyss ur badet har tagit ett avslappningsbad så underbart skönt =)
bada är juh ett stort intresse jag har hehe...  Har käkat mat med massa kyckling som vanligt älskar kyckling...
Jag hoppas på bättre väder imorgon eller att det inte blåser lika mycket som idag det blir så kallt å trist jue..
Har köpt ny hink och skurkäpp idag är mycket stolt över den =) min förra gick sönder helt igår så då vart det nytt idag... Funderar starkt på att ta en kopp tee och se en film... ha inte så mycket att skriva om idag men hoppas alla har haft en fin dag. Hej från oss

Kommentarer

Postat av: Suzy puzy

Publicerad 2011-04-18 23:36:28

Nu har jag valt en vinnare av veckans blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela